mandag 15. november 2010

Hawaii/Nord-Amerika.

Hei allesammen! I helgen har vi vært på Waikiki Beach som ligger i Honolulu på Hawaii!! Det er helt sinnsykt fint her, vi bare elsker det! Vi har vært på vindsurfing og dykking og til og med litt shopping :) Fortell dem da Ask ....

Hey, ask her! Jeg har hatt en supeer helg, og koser meg kjempe mye.Når vi vindsurfet var det veldig lite vind i starten, men etterhvert så kom det vind ifra vest og blåste oss langt ut..Da turte ikke Gabbie mer, så hun måtte svømme inn, ha-ha! oj, nå vil hun ha den, hun sier hun skal fortelle om dykkingen.. Hadet!

Ja, Gabbie igjen nå.. For mens jeg ikke turte vindsurfing, møtte Ask en hai som heldig vis bare spiser plangton. Vi kom utfor en sandhai! WOW, er alt jeg kan si, noe så maiestetisk.. er løven kongen på land, da må haien være det i vannet. Så rolig som den passerte meg og guiden, gjennom korallrevet. Det sies jo at sanhaier skal vær ehetl ufarlige for mennesker, men Ask.. det ble han litt redd av, så han dro tilbake til stranda, hi-hi!




8 kommentarer:

  1. kule bilder og bra skrevet hva er folketallet i ecador ola

    SvarSlett
  2. Gabbie!! Ask!! Dere er MegaSuperDuper flinke til å sammarbeide i bloggen=P Hvilken strand var dere på?? Jeg digger de kule bildene deres og HELEEE bloggen!<3

    - Zelda

    SvarSlett
  3. Hehe...=P Det er gøy å lese deres blogg og alle inleggene er såå morsomt skrevet + en del fakta! full pakke=P
    Bra bilder og bra skrevet. Dere er kjempe flinke og keative:)
    Dere burde ikke bruke smilefjes på bloggen, men ellers veldig braaa!

    Lisbeth

    SvarSlett
  4. kjempe bra og morsomt men hvorfor er det 2 punktum? hILSEN eMIL

    SvarSlett
  5. kule bilder og dere er super flinke til å skrive, men hvor hvarmt var det?

    Hilsen Aurora!!

    SvarSlett
  6. Bra skrevet, det er kjempe morsomt å lese bloggen deres og kjeeeeempe kule bilder! Er det veldig varmt vann?

    Heddie :)

    SvarSlett
  7. Ola; Det skal vi få med på Ecuador fakta, men akkurat nå er vi på Hawaii :)

    Zelda; Tusen takk, deres blogg er like bra :) Vi var på Waikiki beach, det står der oppe ^^

    Lisbeth; Tusen takk til deg og. Uten smilefjes? Okei, jeg kan nok begrense det litt da..

    Emil; To punktum er for... jeg vet ikke, det skal vel være for noe det og. Haha :)

    Aurora og Heddie; Tusentakk dere! :) Det var veldig varmt, akkurat hvor varmt det var vet jeg ikke.. kanskje 35 grader celcius? DET VAR VARMT :)

    SvarSlett
  8. Halla, hei, hey, hallo, yoo.
    Det heter ikke i stranda det heter på stranda.
    Det så veldig deilig ut. Fine bilder. Håper dere får en god tur videre.


    Hilsen Cassandra!

    SvarSlett