onsdag 27. oktober 2010

Brasil, lets go! yoo

Hei! Ask her. Veldig kul oversrift denne gang, ikkesant? Gabbie er og kjøper seg en is, så  nå tar jeg meg av skrivingen i dag. Har jeg nevnt at vi skal ta og fly til Brasil? Det skulle være en overaskelse på en måte... Å søren nå kommer Gabbie!! Nå må hun ta seg av skrivingen garantert,  ååh søren heller ...

Riktig :-) Gabbie her igjen. Nå kommer det iallefall litt informasjon da.. Nå er vi på vei til Brasil ja, noe som dere absolutt ikke visste fra før av, nehei .. (hi-hi). Vi skal møte noen venner i Rio de Janeiro, hvor vi blant annet skal møte fotballaget Karanba, noen har vel kanskje sett det på TV? Vi synes det var en ganske viktig ting for oss begge to, for vi satt her og snakket om det en dag før vi dro, og da viste det seg at begge var veldig optatt av dem. De skal vi møte sammen med våre venner Lisbeth og Sindre, som er i Brasil allerede. Vi skal jo bo i Rio de Janeiro også, for Brasil er absolutt ikke bare et enkelt land å leve i. Mange slum-områder rundtomkring, ikke glitter å glamour her nei. Jeg selv, liker godt å kjenne på den følelsen av at jeg er utrolig heldig, som kan gjennomføre denne reisen, bo i Norge og ha det bra.. Få utdanning også. Men nå er det boarding - time. See you later aligator! Faktisk så skal vi padle Amazonas elva også, men det kommer senere.

Hadetbra!
PS: Skjekk ut reisebloggen til Sindre og Lisbeth; http://www.verdensreisen.blogspot.com/

1 kommentar: